Waarom korfbaloefenwedstrijden.nl?

Stress!

Is het bij jullie ook elke keer weer een gigantische klus om alle teams te voorzien van oefenwedstrijden? Je bent aanzienlijk veel tijd kwijt aan het mailen, bellen, communiceren en organiseren met andere verenigingen om tot passende afspraken te komen. De tijd loopt ook door, en teams verwachten wat van je, dat levert toch gigantische stress op?

En dan denk je alles geregeld te hebben! Komt er toch weer een speciaal verzoek of wijziging binnen waar je nou net niet op zit te wachten.

Korfbaloefenwedstrijden.nl | Vind makkelijk en snel een oefenwedstrijd!

Oplossing!

Maar wat nu als we allemaal gebruik maken van hetzelfde platform? Niet iedereen gebruikt tegenwoordig nog facebook. Korfbaloefenwedstrijden.nl kan dat platform zijn!

• Je plaatst als vereniging (of als team) een oproep.
  • Je eigen niveau, en het gewenste niveau van de tegenstander zijn kernwaarden!
  • Net als de beschikbaarheid van een veld of zaal.
  • Contact leggen met elkaar en spelen maar!

Hoe lekker is dat? Jij hebt de taak om de oefenwedstrijden te organiseren. Je scrolt als oefenwedstrijden coördinator door alle geplaatste aanvragen, en kiest precies de gene uit die bij jullie vereniging past!

Zoek op leeftijd zoals senioren, junioren, pupillen etc. Vervolgens op een passend niveau en zie daar het resultaat. Contact zoeken met elkaar en spelen maar!

Mee doen?

Stap 1

Kies het type oefenwedstrijd. Bijvoorbeeld voor in de zaal of voor op het veld.

Stap 2

Registreer! Via je eigen account kan iedereen contact met jou opnemen om tot een goede afspraak te komen!

Stap 3

Vul alle gegevens in die nodig zijn om de perfecte tegenstander te vinden. Wie zijn jullie? Upload een clublogo! Op welk niveau speel je nu? Voeg een adres of locatie toe.

Stap 4

Plaatsen, en afwachten maar! Anderen kunnen vanaf nu je oefenwedstrijd bekijken. Heb je de wedstrijd ook al gedeeld op social media?

Contact

Neem via het onderstaand formulier contact op met de initiatiefnemers van Korfbaloefenwedstrijden.nl